13okt2010

hejsan bloggen ! <3
idag när jag vaknade var jag trött som fan sov tio minuter till :)
sen när jag hade sattit i linserna och sminkat mig så åt jag frukost och satte på feman på tv,n för där är det varje morgon vakna med the voice :) det är bra sen så kollade jag på klockan och suckade för då var det daggs att cykla till skolan -.-
aja i dag var julia sjuk så var med amanda ebba och erika :)
på morgonen skulle tydligen alla 7:or till aoulan och höra på nån tråkig religion skit eller vad det var och när man skulle gå ut så kunde man få en bibel men jag ville inte ha nån men så gick jag förbi dom som gedde ut dom han bara "öh du tjeje ta den här" jag bara " öh nej" men han gedde den mig endå. och så var det idrotts prov i origentering -.- men trodde det skulle vara svårare :)
sen kom jag hem åt fil och flinger och nu ska jag gå och plugga engelska så hej då :) <3 puss puss ! <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback