två månader tills jag blir 14 !!<3

Hejsan (a' <3
nu har jag inte bloggat på ett tag, för har inte orkat. Och har varit hos mormor och morfar !<3
Idag så vaknade jag kanske kvart i tio. Usch snart är höstlovet slut vill ha längre lov men det är typ bara fem veckor kvar jag går i skolan !<3 sen är det jul, och vet ni det är den 6 idag då är det två månader kvar tills jag fyller år :) <3 då ska jag fixa i mitt rum, ska få en ny säng, jippikajej !! <3
idag så var jag med den fina Lisa, älsakrej!!<3 vi satt och pratade och skrattade : D<3
och så har var jag ut och handlade med mamma och brorsan så såg jag Natalie och Ida :)<3
nu ska jag gå :)< 3 Hej Då pusspuss(a' <3


Nilsjennifer

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 / 09:39:56
BLOGG: http://nilsjennifer.blog13.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback