om mig :)

105 frågor om dig själv

1. är du kär? – nej, jag tror faktist inte det :)
2. har du snusat? -  nej! fyfan va äckligt! ;s
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - neeej
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja :)
5. har du blivit dumpad? - ja </3
6. har du blivit slagen allvarligt? - ja, nån gång kanske 
9. har du pussat en tjej? - mjo
10. hatar du någon? - mm...
11. älskar du någon? - ja!<3
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja-.-
13. har du djur? - ne, men vill ha :)
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
15. hatar du dig själv? – händer ibland 
16. gillar du orange? – lite
17. gillar du någon just nu? - japp mina vänner 
18. har du nån sjukdom? – nej, det har jag inte 
19. har du skämt ut dej för den du gillar? – ja, nån gång tror jag det har hänt:D
20. har du en gris? – nä
21. har du en plattång? - den gick sönder -.- ska köpa en ny snart hoppas jag !
22. har du en bror? – ja 
23. har du sjukt bra humor? – nej dålig humor :) 
24. är du brunett? - ja, jag är mörkbrun i håret :)
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? -nej inte flera timmar men nån halv timme kanske;) kanske längre:)
26. tycker du om hästar? – nje
27. har du en hund? - nej men morbror har det;) och hon heter Stina, och hon är skit gullig :D
28. har du skilda föräldrar? - nej, och tack och låv
29. har du gått på simskola? – i tvåan med klassen.
30. har du sagt bög till en kille? -  japp, men typ på skoj :D 
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej
32. har du fuskat? - ja, många gånger
33. har du en teve på ditt rum? – japp, såklart :)<3
34. har du lunar? – nej, vill inte ha det höller 
35. har du MSN? – ja, vem har inte det ? ;o
36. har du en syster? - ja :)
37. har du bruna ögon? – nej
38. gillar du att fotografera? – ja, jätte mkt:)
39. har du sett dig själv brinna? - nej haha ;s
40. hjälper du dina vänner? – ja :)<3 älskar ju mina vänner :D 
41. gillar du tacos? – ja! vem gör inte det ! :D 
42. är du söt? – nej -.-

43. har du dansat? – ja
44. har du spelat fotboll? - ja
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – om jag får uppleva det så kanske jag skulle tro på det <3
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – nej, om jag gör mig i ordning så kanske jag skulle stå framför en spegel i flera timmar :D <3
47. har du ätit sniglar? – nej, fy fan vill jag inte det häller :S
48. äger du en locktång? - Japp
49. gillar du att tugga tuggummi? – ja, älskar ;)
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? – ja :)
51. gillar du kläder? ja, älskar att shoppa :) <3
52. hatar du falska vänner? det värsta som finns... 
53. gillar du räkna matte? - trökigt som finns det trökigaste ämnet på hela skolan -.-
54. älskar du någon nu? - ja <3
55: har du gråtit inför en vän? - ja...
56. kan du sjunga? – nej ;s
57. har du sett nån dö? - tro inte det
58. säger du vad du vill? – nja
59. är du stor? – tjock och fet är jag och ful :S 
60. vad är ditt hela namn? –Jenny Enbäck
61. kan du tala spanska? –nej
62. är du kortare än 1.60? – vet inte hur lång jag är?
63. älskar du sommaren? – Jaaaaa! jätte mkt :)<3
64. älskar du vintern? – nja, bar min födelsedag, och nyår och julafton :D <3
65. har du mer än 6 par skor? – ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? – ja :) vem gör inte det :) <3 
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? -  ja, haha :)
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja
69. gillar du att städa? – nej
70. gillar du att sova länge? - ja:)
71. har du vart med om en olycka? -venne tror inte det
72. är du förvirrad? – ibland ;s

73. har du mer än 6 par byxor? - ja
74. har du förlorat en vän? - mm...
75. gillar du att shoppa? - gillar ? jag älskar det mkt ! (a)

76. har du varit i paris? - ne
77. gillar du ormar? – nej
78. klarar du dej själv? – ja :)
79. har du lagat mat? – ja

80. är du klantig? – ja-.-
81. har du foppatoffler? - japp^^
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja
83. sminkar du dej innan skolan? -  ALLTID, skulle inte gå en dag utan smink :O
84. har du träffat en kändis? – ja, många inom Sverige :D
85. har du mer än 7 par nagelack? - ja
86. har du busringt? – ja , 
87. har du skällt på din bror? - ja. många gånger
88. har du en vän som skiter i dig? – venne om man ska kalla vänn 
89. har du velat göra saker men vågar inte? – ja
90. sover du med nått gosedjur? – nej ;s
91. har du åkt nånstans utan att du får? – har jag nog
92. vill du bara bort ibland? – mm...
93. har du tältat? - Ja 
94. har du brännt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - ja :O
96. har du lekt anden i glaset? - japp det har jag :)
97. skäms du ibland? - Mm
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - nej, bror nog på :)
100. är du på sista frågan nu? - nej
101. är du singel? - ja :/
102. har du åkt flygplan nån gång? - ne-.-
103. är du romantisk ? - vet inte
104. är du blyg? - ibland .
105. har du svarat på alla frågor? - japp :) 




sabina hamberg

öh jenny !

60. vad är ditt hela namn? –Sabina Hamberg

öhh hehe ;s

2010-05-17 / 21:04:57
BLOGG: http://ssabinahamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback