dagen med Lísa :D <3

hejsan, Bloggen såg att det var två dagar sedan jag gjorde ett inlägg. Förlår för det men jag har faktist inte haft tid :) men nu är jag här och ät väldigt trött, hoppas jag får sova hos sabina imon hoppas hoppas hoppas :) min bror fyller nie år på söndag, och idag är det freeedags myyyys :D snart ska man gö till göteborg:) jippikajej <3 hela jävla klassen ska ju dit ;) vi kommer ha fett nice när vi är där man bara da som om :)<3 idag har det varit skola- . - vi hade nån trökig cykel dag - . - men jag gick, och jag gick med bästa sofie :)<3 skrattade väl lite, och alex i min klass sitter brevid mig i klassrummet, och han hade nån vatten flaska och han skvätte vatten på mig;) gissa om jag skratta;) asså jag har sån dålig humår så det är inte sant, hahaha aja... sen efter skolan så hämtade mamma mig och jag väntade på "shell" för att vi gick en väg då man kom dit och vi skulle endå till ludvika och på shell så tog jag mjukglass och lakrits strössel på mumms säger jag bara ;D sen åkte vi till graven till min gammelmormor och gammelmorfar, efter så åkte jag och mamma min bror till komsum men jag stanna i bilen sen fick jag ett sms när jag sitter i bilen och då står den "hej, ska vi va?(:<3 kan inte du följa med mig och köpa pengar till mobilen?? :D " och det var från Lisa;) jag skrev "såklart, jag behöver oxå mer pengar på min mobil:D så då gjortde vi det köpte lite godis drog hem till Lisa, fick mat där var jätte gott, sen kollade jag på klockan och då var kl 20.45 och jag bara OMG!! jag kollade på min mobil och hade fått 5 sms av mamma och hon hade försökt och ringa mig 2gånger hahaha, jag bara oopss :D haha :D men nu ska jag dra är lite trött god natt mina änglar:D sov så gott puss kram Jenny :D :)<3<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback