Kram//JennY

hej mina sötnosar idag var jag iskolan:( fy vad trökigt med skola-.- tur att det snart är påsklov för då ska jag till sveriges huvudstad jippikajej och sen i maj ska jag och min klass på klassresa till Göteborg jippikajej
Aja...idag kollade jag på ghoste visper det är skit bra kollar på det varje dag jag slutade klockan halv tre idag så jag har inte varit på datorn förens nu. men jag gjorde ett inlägg nyss med bara bilder och det var bilder på twilight:D
nyss läste jag lite i fjärde boken i twilight"så länge vi båda andas" och filmen heter breking dawn fast den har inte kommit ut på film en. Det är bara "om jag kunde drömma(twilight)"och"ljudet av dit hjärta(new moon)"som har kommit ut på film fast finns och köpa
HejDå Kram//JennY,



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback