hejhej<3

Hejhej, Bloggen<3 idag ska jag inte göra nånting,tror jag:D min lillebror är hos en kompis just nu:D och han har ont i foten:( han vrika den igår när vi var vid Berga:( inte bra....Aja. jag vet inte vad jag ska göra just nu:D bara vänta tills jag ska till stockholm:D längtar som f*n ska ni veta:D åker på tisdag morgon dit,och åker på lördag kväll till smb... idag tror jag nog att jag kanske kan åka till moror&morfar:D var där en liten stund,jag fick äta lite mat och det var skit gott ska jag säga:D
Hej då Bloggen//JennY


Anonym

ett tips om du vill att folk ska kommentera!

UPPDATERA OFTARE!!

JAG TYCKER ATT DU ÄR GANSKA DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA! OCH DÅ ÄR DET INGE KUL ATT LÄSA! -.-

2010-03-28 / 12:16:20

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback