snart skolavslutning :)

Hejsan, Bloggen min :) <3
det är sommar och det märks <3
imorgon så är börjar sommar lovet
men kommer gråta floder för vill inte missta min klass :'(
men men, man fick några med i 7,an som jag ska gå sen i höst:)
ska sjunga tears in heaven imon men
några tjejer i klassen http://www.youtube.com/watch?v=cCxRslW84nc
och så ska jag sjunga we are the world
med några tjejer i klassen http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI
hoppas det kommer gå bra, Glad sommar på alla er
idag så har jag varit i Presta med min klass
hade kul
hade inga bad kläder med mig så kunde inte bada
eller ja, jag kunde bada men ville inte
bli blöt. och jag hade ingen handduk
sen så cyklade vi som hade cykel dom andra
fick gå till torino för vi skulle äta pizza :)<3
jag och Sabina delade på en "sommar special"
men jag vart så mätt snabbt så jag åt inte upp
allt. sen så cyklade jag parling och jocke upp till skolan
för att parling skulle fixa en sak han har gjort på
sy-slöjden, då fick jag se en bild på min pappa när
han gick i sexan :O han såg sig lik i ansiktet
och lång såg han ut att vara, sen åkte vi
och parling sjöng på nån rolig låt, haha
vi sa några gåtor oxå
nu ska jag ha, ni får ha det gött idag, HejDå :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback