vill bada :)

hallå, Bloggen!<3
nu är det torsdag och tiden går så snabbt.
igår var jag på eclipse i Ludvika, gud vad
filmen är bra asså den är så värt att se!!<3
jag kan sitta här och bara säga hur mycket
jag älskar twilight, det går inte att beskriva
med ord:)<3
idag blev det nudlar till lunch gott var det iaf:)<3
pappa kommer hem snart om han inte redan är
hemma
det ser lite mulet ute just nu hoppas det spriker
upp och blir lite sol för vill bada :)<3
nu ska jag dra hejdå:)<3


anneli

hej jag är med i en tävling för att bli en guru bloggare på utbytesstudent.se men för att vinna så behöver jag fler besökare så klicka gärna in på min blogg, det tar bara 1 sekund och allt du behöver göra är att gå in på den, inget annat!! om du inte vill förståss

2010-07-08 / 15:08:16
BLOGG: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback