24juli2010

heejsan, alla!<3
idag vaknade jag först vid 7 tiden gick upp- jag vet jätte konstigt
men sen kände jag mig trött igen så gick och la mig, vaknade halv
11.
åt lite frukost, min pappa och Jesper(min brorsa) är på nått med
bilar, jag vet inte vad det heter
men mamma sa att jag och hon skulle till graven och handla, men jag
trodde att vi hade bilen hemma men sen kom jag på att vi inte hade
det så jag stannade hemma istället.
måste packa idag för ska till Sälen imon ska nog städa lite på mitt rum
också. Skulle egentligen packa igår men så började jag städa på min
rum så det blev inte så, Haha, men mamma sa att då gjorde jag iaf en
bra sak:)<3 ska gå nu Hej svejs :O)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback