tredje advent

Hejsan
som sakt syskon är bra och ha men när dom tar saker utav att fråga då ini helv*tet så kan man bli sur men aja älskar som en då ! <3
idag så fyllde min farmor år, närmare bestämt 79 långa år har hon levt, grattis till dej ! <3
så var där och min kusin John var också där med min faster och hans pappa, och en till faster till mig sen kom det två till kusiner och en utav doms flickvän var också där. Imon är det Lucia och jag ska vara tärna på skolan ska sjunga är lite förkyld så det får väl gå hur det går, hehe och saknar min jullan var ju sjuk i fredas och hon också. imon måste jag gå upp tidigt ska tidigar till skolan eller jag till kyrkan det är ju där Lucian ska vara, ska stå och hålla i levande ljus, hihi gjorde det i trean så vet hur det känns :) fick typ stearin på handen då det gjorde lite ont kan jag säga :') ja nu ska jag gå Så ses imon :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback