Skridskor...blää

Hejsan bloggen min !
I dag så väckte mamma mig en halv timme för tidigt så hon bara kom
och sa förlåt sov så kommer jag och väcker dig senare:)
haha, Det var skridskor i skolan i dag usch hade mammas gamla
konståkningsskridskor(stavning) har jätte ont i halsen och dom jäkla
skridskorna gjorde så att jag fick ont i fötterna usch för skridskor :@
och så gick jag hem med samuel och jocke. Och samuel följde med mig hem
Vi gjorde toast haha hade krydda på dom sen satte vi oss och kollade på
tv, och gick till datorn haha Brun Sås KUK, haha fy fan vad han och jag
skrattade, haha sen så gick jag en bit med honom för skulle till min
brorsans Lucia firande shitt fick spring som en idiot för att hinna
haha, sen var det ficka och var jätte törsding gud kände som jag skulle spy
mår inte så bra :S
Min fina Julia



Jag när jag gick hem från skolan!



Det var allt hejdå :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback