Pepparkakshus

Hejsan bloggen min ! <3
idag så ska jag göra pepparkakshus med mamma brorsan och syran
hoppas vi lyckas ! <3
igår så blev det inget inlägg hade inte tid, åkte till mormor och morfar
min morbror kom och hämtade mig och elin, vi gick ut i skogen fotade
lite med morfars system kamera ÄLSKAR hans kamera ! <3
Och jag gick på bio med Julia i ludvika, såg på Harry Potter den nya
filmen. det ska ju bli två filmen på den sista boken som det är i den
sista boken i twilight(så länge vi båda andas) Breaking Dawn som
filmen heter. Så såklart slutade den lite konstigt men det är ju för att
man vill att alla som har sett den första måste se den andra delen,
så kommer det ju också bli i twilight, aja ska nog gå nu Hej då
kanske blir lite bilder på Pepparkakshuset sen :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback