annandagjul

Hejsan bloggen
igår blev det inget inlägg var hos min Kusin om fyllde igår (Grattis Till Han ! <3)
Men i dag så vaknade jag först att Jesper kollade på mig genom springan i dörren
jag kollade på han sen blundade jag och somnade om, haha
Vet ni en sak jag och mina två syskon fick ett PlayStation3 i julklapp sen fick jag en
massa annat, Jag fick (om ni har sett på Eclipse filmen) jag fick ringen som Edward
friar med till Bella och en massa andra twilight gräjjer 1000kr på Linedex på ett
presentkort och 200kr på H&M så nu blir det att shoppa :o)
Idag så var jag till mormor och morfar och hade en norsk julmidda för min morfar
kommer ju från Norge så brukar ha en sån varje år :)
en bild som jag tog i Höstas
nu ska jag gå, hejdå : ) <3


julia eriksson

vi måste shoppa på lovet :)!!!!!!!

2010-12-26 / 20:37:47
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback