om jag kunde drömma

bästa boken!<3
Hejsan
Jag har försökt och gjort en ny header och lite nya färger på texten, men det vill liksom inte dyka upp och ändra sig:/ aja, Idag var det skola och gick upp klädde på mig sminka mig och åt frukost :) vi hade livskunskap första lektion. Och gympa hade vi det ska vi ha imon också usch hatar gympa, är skit trött just nu. När jag kom hem, vi slutade tio över tre idag-.- men imon halv två, yhee. när jag kom hem gjorde jag mig en varm choklad och två mackor och satte mig vid tv,n för där kollade jag på tyra bank,s show älsakr det programet :)<3
nu måste jag gå måste göra min spanska och SO läxa-.-
ciao;) me iiamo jenny, haha det betyder, det första hej då, det andra jag heter jenny
aja HejDå:)<3
hittade några heta bilder på Taylor Lautner
han är så ollala :)<3hehe
En till bild som jag har är på tjejer jag älskar!<3
Bye Bye :)<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback