9 aug 2010, säg grattis till pappa som har namnsdag idag :)<3

hejsan bloggen:)<3
sorry för att jag inte har bloggat på så länge
men vi skulle byta nått på våran dator, och jag ska säga att
hela datorn pajade, haha , men nu är det fixat som tur är, haha :)<3
nu så sitter jag här och är trött gick upp klockan, 11 rund det
sen så gjorde jag mig iordning ;)
lyssnade lite på musik
Lisa min sötnos sovde över hos mig till fredag till lördag ;) vi hade jätte kul
har aldrig skrattat så mkt, asså jag skrattade så att jag hiksna, haha, :)
vi var uppe till klockan halv tre tror jag klockan var, men sen pratade och skrattade
lite till
sen så sov vi typ till tolv på morgonen,:)
haha
nu ska jag dra Hej Då :)<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback