11aug2010

hejsan bloggen:)
har inte var hemma, så har inte blivit av med ett inlägg förens nu:)
har varit hos min mormor och morfar:)
jag mamma min brorsa skulle typ vara hund vakt åt min morbrors Hund hon heter stina
och är jätte gullig :)
sen när morfar kom så fikade vi, och så kom min morbror
vi skulle ta ner ett plommon träd som var genom ruttet
haha, äckligt:)
och så fick jag och min brorsa branten mat
min mormor kom strax efter vi hade tagit ner plommon trädet
ni måste komma med förslag på vad ni vill lyssna på här på min blogg!<3
här kommer en skit bra låt med ola såg den live på ludvika festen, och älskade
den direkt jag hörde den:) hans nya singel


Torellinor

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-06-04 / 14:04:45
BLOGG: http://torellinor.blog16.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback