milkshake

Tja, Bloggen igår så gjorde jag inget inlägg för att jag hade inte tid var på byn typ hela dan igår :) med dom bästa pluss fanny för hon var hos hennes pojkvänn som jag inte kommer berätta vilken det är:P idag gick jag upp 06.55 ocg gick upp klädde på mig sminka mig och sen åt jag frukost och borsta tänderna åkte till skolan idag i skolan hade jag trök men det bästa är ju att man får träffa dom underbara ungarna ;) idag hade vi hemkunskap jag gjorde milkshake den vart god, sen efter skolan skulle vi också va som vi gjorde igår men det vart inget vi var lite trötta och sa vi tar det imon efter som att fanny inte var med;) sen kom jag hem och vi tog ner tre styckna träd igår så vi fick lov att hålla på med det idag och vi har ju en majbrasa på våran gata så vi får gå med allt tallris dit, och jag efter när jag hade komit hem från skolan så gick jag hit, gick och kollade på ghost whisperer sen kom morfar och undrade om vi ville med och hemta mormor på hennes jobb så vi åkte dit hon jobbar på ovako så vi jag och min syrra köpte glass på julles;) och så köpte jag en klubba,mums ;) ;D sen kom jag till mormor och morfar elin och min morfar ålte tillbaka hem till oss så jag fick lite mellis hos mormor och morfar åkte och handla och sen hem och nu sitter jag här:P Hejdå nu ska jag dra Kram Jenny


här får ni en bild på min milkshake




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback