Tjao Tjao :)

HejHej!! dagen har varit bra. gick upp runt tio tiden .D satte mig här och sen tog jag ett varmt skummande skönt bad i dag igen :D sen smsade Lisa om vi skulle va och jag svara självklart;) sen så åt jag frukost satte mig här en gång till :D så va jag med bästa Lisa och vi bluethoade(stavnig) över låtar :D så har frächt i mobilen:D sen gick vi och köpte glass och lite godis, hehe xD sen följde hon med mig på min teater:P och sen nu i kväll så har jag kollat på wipeout lite kul och se kändisar göra bort sig :D sen har jag typ inte gjort så mkt mer en att varit förkyld har typ bara blivit bättre i halsen, med snorar och nyser stup i kvarten-.- men nu måste jag gå hejdå :D Kram Jenny :D
P,s imon är det skola-.- ,men senare efter skolan så blir det kuligt :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback