sagan om stockholm :D

Nu ska jag äntligen skriva om min Stockholms resa :D

ni får bilder på när vi gick till min tremännigs/sysslings mormor och morfar när vi skulle gå och äta pannkaka hos dom :D


detta är på mig och min tremännig/Syssling


blå himmel :D


en bild på mig och min syrra jag ser så klart knäpp ut på bilden :D


min tremänning/syssling :D
detta var allt från när vi gick till hennes mormor och morfar och det var på torsdagen

nu kommer bilder på när jag sitter på mc donalds och äter cheese burgare:D mums :D


min fanta och blånbok och lite skräp :D


min tremännig och min syrra :D


min McFlurry :D


det var i farsta centrum och på den Mc donalds så kunde man gå upp för en trappa och så var det som ett fönster man kunde sitta och titta ut medans man åt :D

nu kommer bilder från när vi precis hade kommit till stockholm ;P

















hon bodde på tionde våningen så man fick lite svindel när man gick på balkongen ;D

det var dagen när vi kom

sedan var vi lite till hennes pappa Kristian jag skratta när jag han berättade en massa saker som var lite roliga :D  sen var vi på film på "Remember Me"om ni har sätt trailen så visar den ingenting vad den handlar om här kommer det en bild, och jag lovar se på den, den är skit bra :D och jag vet varför den heter "Remember Me"


denna fans på golvet utanför salongen så jag tog kort på den :D

sen var vi och shoppa både onsdah och torsdag tror jag på tisdagen så åkte vi tunnelbana till drottniggatan och shoppa där och på tordagen nere i farsda centrum och vi åkte tunnelbana ner till drottniggatan sista dagen för att bussen åkte kl 5 på kvällen från stockholms city tärminal och till OKQ8 i smedjebacken hem :D nu hoppas jag inte att jag har glömt något bara att vi skratta väldigt mkt när jag och min syrra var där och hälsa på :D <3 kram nu hoppas jag inte att jag har glömt nåt hoppas ni gillade det  :D Kram Jenny



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback