Min dagidagi :D <3

Hej bloggen :D Idag vakna jag runt 10 sen gicj jag upp satte mig här, efter en stund åt jag frukost på menyn vart det ostfralla med leverpastej;) sen klädde jag på mig platta håret och sminka mig, sen åkte jag mamma och min syster Elin och hämta min mormor för vi skulle till ludvika, jo ni förstår att för ungefär två dagar sedan så pajja mitt sim-kort så vi fick lov att fixa det idag så vi tänkte när vi ändå är i ludvika kan jag mormor Elin och mamma shoppa lite, och jag hittde en klänning och en koffta som jag ska ha på examen, men jag har så många klänningar och välja på så vet inte om det kommer bli den:D men den var fin på mig så jag kommer ha den mkt i sommar för den var skön :D vi fickade lite också en vaniljmunk och en dricka vart det :D sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt, det var god mat mormor fixa:D sen åkte jag min mamma Elin min bror Jesper till afferen och handla lite godis och chips :D vi åkte och kollade på brasan och den var stor och tiden har gått fort för på fredag är det majbrasa :D och jag ska nog både vara nere på heros och på min gata för ni vet på min gata har vi en majbrasa också som jag brukar vara vid, aja när jag kom hem så var jaqg ute lite sen gick jag in såg på tv gick hit chatta lite och gjode detta inlägg  :D nu ska jag gå HEJDÅ KRAM JENNY :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback