Majbrasan 30/4-2010

Hej, bloggen;) nu är det fredags myys igen:P och majbrasa, men okej klockan är lite sent men:P idag vaknade jag samma tid som jag brukar:P sendan så klädde jag på mig och platta håret och sminka mig, sen vart det en macka och lite tv tittande och sedan borsta tänderna och dra till trök skolan-.- vi hade gympa fick spela bedminton och nån konstig dans :P sen drog jag hem jag gick hem med min brorsa och hans kompisar men min brorsa dissa en utav hans kompisar så jag gick med han och var lite snäll :P min kusin John kom idag och var här, han är lite dryg men men det får man tåla :P jag var till brasan här på min gata, och så var jag liten stund vid stora brasan vi heros. Jag sa ju att min kusin kom hit idag och vi har en lekpark på våran gata så jag fick lov att vara där lite;) ja nu är jag lite trött vart nästan inget skriva av men men;) GodNatt Kram Jenny




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback