|Jenny|

Tjena Bloggen, hur mår ni, själv mår jag bra:D hoppas snön kommer bort snart :))) vill att snön ska bort...Aja... idag vet jag inte vad jag ska göra, bara packa en massa för imon åker jag till stockholm kl 8:25 på morgonen:D måste gå upp tidigt:( men det är det värt kommer säkert sova på bussen, haha, Aja... jag ska nog också fira min Kusin Hans som fyller 21år imon grattis till han eftersom jag och min syrra inte är här imon när han fyller år så får det bli idag:D och min Morbror Niclas fyller också år imon fast han fyller 41år, haha exakt 20 år imellan, och det är lite komistkt. Jag fyller år det 6 januari, min Kusin den 6 April och min morbror också den 6 april, min pappa den 6 juli min morfar också den 6 juli och jag har namnsdag den 6 oktober, så det är många i min släckt som fyller på 6:D haha och jag vet inte om nån annan fyller år på typ talet 6, och på fotbollen fick jag talet 6:D haha man kan misstolka den hahaha Aja... ha det gött dagen är väldigt ung så det kommer säkert nåt inlägg senare idag:D Kram


|Jenny|





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback