;)

Heeejsan, Bloggen, idag har jag varit och handlat med Mamma och Elin(min syrra)sen åkte vi ner till graven, jag har städat klart nu i mitt rum;D fast det var inte så stökigt, bara lite skräp här och där. Aja.. vill att ni ska bli bättre på att komentera blir mkt roligare och blogga då;D bli bättre på det, och om två dagar kommer jag vara i stockholm :D just ja, min lillebror är inte hemma för att han är med mormor&morfar till doms sommar ställe:D och min morbror Niclas var med också och hans hund Stina, och min Morbror Niclas fyller år på tisdag när jag åker till stockholm, han fyller 41år grattis till han;))) och grattis till min kusin Hans som fyller 21år, också på tisdag:)) grattis till han också :D Aja... dagen är rätt så ung så, det blir nog kanske ett till inlägg :D lovar ingenting:D kram

|Jenny|




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback